Um dia longo – A long day!

23 10 2009

Hoje acordamos cedo e saímos rumo ao ponto de estrada mais alto daqui, o Onyx Summit. Havia uma coletiva de imprensa sobre o Tour of California, prova que passará por aqui no ano que vem.

Today we woke up early and went towards the highest road summit  around, the Onyx Summit. There was a press conference about the Tour of California, race that is coming here next year.

Chegamos cedo para ajudar a arrumar tudo para o evento.

We arrived early to help setting up everything for the event.

Perto do meio dia subimos em nossas bicicletas, junto com mais um grupo de ciclistas de Big Bear, e fizemos uma pedalada morro acima para iniciar a coletiva. O prefeito de Big Bear fez um discurso, seguido de algumas perguntas e entrevistas.

Around noon we hopped on our bikes, together with a group of cyclists from Big Bear, and peddaled up the hill to start the conference. The mayor of Big Bear made a speech, followed by some questions and interviews.

Eu desci até Big Bear City, acompanhada dos irmãos Casey, Cameron e Evan até a casa deles. Eu me diverti com as crianças enquanto a Karen não chegava. De lá voltamos para casa.

I biked down to Big Bear City, together with the brothers Casey, Cameron and Evan to their house. I played with the kids while I waited for Karen. From there we went back home.

Fizemos um curto pit-stop para botar nossas bikes no carro e levar até a loja. Era a nossa chance de revisá-las antes da prova de sábado.

Me made a short pit-stop to put our bikes in the car and take them to the shop. It was our chance to check them before the race of saturday.

Voltamos para casa e trabalhamos na construção do muro, que agora já está quase pronto!

We went back home and worked on the contruction of the wall outside, which is almost ready!

Mais uma vez pegamos o carro e voltamos para a loja, para pegar de volta nossas bikes. No caminho de casa, uma rápida parada no Vons para comprar ingredientes para o jantar. Hoje é noite de pizza!

Once more we got the car and went back to the store, to get our bikes back. In the way back home, a fast stop on Vons to buy the ingredients for dinner. Today is pizza night!

Amanhã saímos cedo rumo a Boulder City!

Tomorrow we leave early to Boulder City!